Registrujete se na našem specifikačním portálu, kde si založíte projekt, který pojmenujete a vyberete službu Virtualizace domu. Následně nahrajete projektovou dokumentaci od Vašeho projektanta nebo architekta.
Náš tým ověří podklady do 48 hodin. V případě chybějících dokumentů Vám člen týmu zavolá a domluví se s Vámi na jejich doplnění. Pokud bude vše v pořádku, přiloží fakturu a informuje Vás o ukončení procesu verifikace.
Po vyřízení platby zaneseme projekt do databáze a přiřadíme mu projektového manažera. Ten Vás bude následně provázet celým procesem od specifikace projektu až po jeho finální prezentaci.
Dle nahraných podkladů si projektový manažer připraví hrubou specifikaci domu. V rámci konzultačního setkání s Vámi specifikaci projde a přizpůsobí Vaší vizi. Na konci setkání vznikne zadání na výrobu a domluvíte se na termínu prezentace ve VR.
V domluvený termín se dostavíte do našich prezentačních prostor, na hlavu Vám nasadíme VR brýle a vstoupíte do svého budoucího bydlení. Projektový manažer Vás provede VR prezentací a zaznamená každou Vaši poznámku k projektu.
V rámci výstupu z prezentace od nás obdržíte soupis Vašich poznámek a připomínek doplněný o vizualizační dokumentaci, videozáznam z průběhu VR prezentace a zpracovaný projekt na flash disku, který si můžete opakovaně prohlížet doma na svém osobním počítači.